Kommunikation

All kommunikation sker i första hand via meddelanden i skolplattformen Quiculum, till exempel förtydliganden kring vistelsetiden eller frågor till personalen. Välj ”Fritids, Gottne byskola” i rullistan "Mottagare/Välj lärare" när du skickar ett meddelande till fritids. När meddelandet adresserats till fritids ser all personal det som har skickats.

Några gånger per läsår sammanställer fritids information i ett nyhetsbrev. Nyhetsbreven läggs ut i skolplattformens ingång ”Nyheter”. Föräldrar som har barn på fritids får en avisering i Quiculum-appen när ett nytt nyhetsbrev har lagts ut.

Vårdnadshavare som snabbt behöver komma i kontakt med någon på fritids, ringer fritidsmobilen nedan.

Logga in på lösenordsskyddade sidor

Telefon fritids (kl 6.00-7.30 samt 13.30-17.30): 076-779 20 03

Telefon skolan (övrig tid): 0660-920 06

Meddelanden skickas via skolplattformen Quiculum.

I våra lokaler har skola bedrivits sedan 1917 och byskoleandan är lika stark nu som då. Vi har små

årskurser i en lugn miljö där alla blir sedda och en naturprofil som värnar om hälsa och lärande.

Byn & skolan

Vi är ett gott exempel på en bra skola

på landsbygden som är både långsiktig,

trygg och kompetent.

Profil & pedagogik

Vi är en skola med stark naturprofil.

Med äventyrspedagogik sätter vi

lärande och hälsa i fokus.

Ansök här!

Här hittar du allt du behöver veta

för en ansökan till vår skola.